Digitalno vanjsko oglašavanje na LED display-u omogućava realan doživljaj prikazanih oglasa.
Plan razvoja mreže oglasnih površina: Pula, Rijeka, Zadar, Šibenik, Split, Dubrovnik, Zagreb, Vukovar.
U suradnji s lokalnim jedinicama, u gradovima u kojima poslujemo proširujemo zelene zone te potičemo izgradnju novih parkova.
Održivi razvoj i djelovanje u skladu sa socio-ekološkim sustavom su naš prioritet.
Larisa Krizmanić
Larisa je izrazito komunikativna osoba s izraženom kreativnošću. Uvijek je otvorena za istraživanje i neprestano usvajanje novih znanja kako bi pružila najkvalitetniju uslugu.
Luka Perović
Valentino Kadija
Digital park kao svoju osnovnu djelatnost pruža usluge oglašavanja putem digitalnog outdoor medija – LED displaya. Svoj poslovni model gradi na snažnoj implementaciji osnovnih načela ekonomije održivog razvoja.
Poseban naglasak stavlja se na specifičan dizajn reklamnih konstrukcija u obliku stabala kojim se uklapa u urbani prostor te prvom impresijom prenosi poruku o važnosti ekološke osviještenosti i društveno odgovornog poslovanja, kao imperativa modernih poslovnih modela. Digital park teži stvaranju dodatnih vrijednosti za klijente, zajednicu i okoliš u konačnici.
U Digital parku kombiniramo naše dugogodišnje iskustvo u oglašavanju s jedinstvenim pristupom digitalnim kanalima vanjskog oglašavanja. Vjerujemo u ekonomiju održivog razvoja. Naše usluge oglašavanja dizajnirane su kako bi pružile visoku vidljivost i učinkovitost, dok istovremeno promoviramo održivost i odgovornost prema okolišu.
• digitalni ekran površine do 12 m2
• rezolucija (š x v): 384 x 720 px
• realan doživljaj prikazanih oglasa
• neposredno u blizini prometnih raskrižja
• sigurnosno certificirane i ekološki prihvatljive
• reklamni ciklus na led displayu sastoji se od 9 oglasa, 8 komercijalnih i 1 društveno odgovorni oglas (nekomercijalni)
• trajanje oglasa: 10 sekundi
• trajanje 1 loop-a: 90 sekundi
• minimalni prikaz oglasa je 720 puta dnevno
• oglasi se prikazuju od 6 sati do 00 sati
Na krilima zeleno-digitalne tranzicije usvojiti principe ekonomije održivog razvoja, djelovati u harmoniji sa socio-ekološkim sustavom te u skladu s time razviti jedinstveni vizualni identitet kanala oglašavanja.
Slijedeći Viziju, tvrtka će ulagati napore u razvoj vizualnih rješenja u industriji vanjskog oglašavanja, upravljati komunikacijskim kanalima vodeći računa o potrebi klijenata i redistribuciji koristi lokalnoj zajednici. Poseban naglasak stavljat će se na opću svjesnost o važnosti društveno odgovornog poslovanja.
• mogućnost zakupa svih oglasnih površina u pojedinom gradu po jedinstvenoj cijeni
• oglašavanje različitih brendova iste tvrtke unutar iste kampanje
• izmjena do 3 različita video materijala tijekom trajanja iste kampanje
• promjena sadržaja video materijala za vrijeme emitiranja kampanje
• SKIP kampanja – ugovaranje više različitih vremenskih intervala zakupa oglasnih površina po povoljnijim financijskim uvjetima
DIGITAL PARK d.o.o.
Put Murvice 14, 23000 Zadar
Tel: 023 492 720
MB: 05566614
OIB: 11936173015
IBAN: HR0324020061101089848
Erste banka
BIC: ESBCHR22
© 2023. Digital Park d.o.o.. Sva prava pridržana.